Weekberichten, week 36 en 37 en 38 – 2024: Van Kermis naar Kerstmis.

Hallooo Reuverse zangers:

Even “bijpraten”  >>>>>

Week 36    (=  01 – 08 september):  Kermisweek. Bliksemloterij goed verlopen. Winnende lotnummers staan op onze Koor-site, gepubliceerd door Almar Speelberg, op 01-09-24.  Prijzen af te halen bij Jan Schatorie.

Week 37  (=  08 -15 september):  Geen grote bijzonderheden. Enigszins moeizame repetitie waar bleek dat we alle repetitietijd goed moeten benutten om ons Kerstprogramma mooi te kunnen presenteren.  Bezoekt allen,  zoveel als kan,  de resterende repetities.  Verzoek van het Bestuur is,  om bij verhindering, dit door te geven via ons Koor-APP.     Helaas heeft Gerard van Stratum, met spijt in zijn hart, om gezondheidsredenen ons koor moeten verlaten.  We gaan binnenkort eens op bezoek om hem een hart onder de riem te steken.   Gerard, hou je goed!

Week 38  (=  15  –  22 september):  Deze week werd goed gerepeteerd.  Dirigent Gèr ook tevreden.     Per januari 2025 is Gèr ook benoemd als dirigent in Linne.  Mogelijk voor RMK ook nieuwe contacten in de regionale samenwerking.  Geeft de burger moed!  Vrijdag a.s. bezoeken we,  namens RMK, de afscheidsreceptie van burgemeester Vostermans.    Tevens nog eens aandacht en medewerking gevraagd van de koorleden met Rabobank rekening om mee te doen aan RABO-Clubactie. Zie bericht van Almar op onze Koor-site, d.d. 28 augustus.     Deelnemers aan de Kroet-verkoop-actie van TFK Offenbeek, op 5 oktober, ontvangen via Lee nadere berichten.

Week 39  (= 22 – 29 september):   “Alvast”      Woensdag, 25 september. Repetitie. Schakel. Vanaf 19u15 starten de Tenoren.  Vanaf 20u30 is het gehele koor uitgenodigd.

Tot ziens volgende week!

RC