Weekbericht 35-2024: Kans op mooie prijzen >> Koop enkele loten van R.M.K.

Dag zang-collega’s,

*Daar zijn we weer, met weekbericht  35 – 2024:  Gokfestival van RMK…

*Afgelopen maandag vergaderde ons D.B. (o.l.v. ondergetekende) inzake planning tot 2025.  Belangrijkste beslissingen worden gepubliceerd, zodra relevant.   Ook vergaderde woensdag onze Muziekcommissie (o.l.v. Fred Strous): Vooral inzake programma Kerstconcert, samen met Roermonds Mannenkoor (John Gerits).

*De eerste repetitie na de zomervakantie zit er al weer op.  Goed begin en de stemmen weer losgemaakt. Laten we zo doorgaan!

*BLIKSEMLOTERIJ Verkoop deur-aan-deur, of  koop zoveel loten als haalbaar.  RMK heeft elke cent nodig om te overleven!  Aktie tussen 28 augustus en 01 september.  Trekking van de winnende loten op kermiszondag, 01 september, 14.00 uur, Schakel. Iedereen welkom!  Ieder koorlid heeft vóór de vakantie een setje van 150 loten gekregen.  Deze week volgen nog eens 150 loten ter verkoop. De wijk-indeling is bekend bij de wijk-coördinator.  Deze levert een dezer dagen ook de nog te verkopen loten.  Coördinatie: Jan Schatorie.  Supervisie: Jos Boon.   Graag de loten die uwer inziens niet verkocht kunnen gaan worden, graag terug in te leveren bij Jan Schatorie, en wél uiterlijk zondag, 25 augustus aanstaande.    Financiële afhandeling van koop / verkoop bij Paul Reijnen.  SUCCES met de verkoop!  Publicatie van de winnende loten volgt op de Koor-website, bij de Plus, bij Jan Linders/A.H. Offenbeek en in Puik.  Prijzen af te halen bij  Jan Schatorie, Industriestraat. Tot 31 december.

*Repetitie, komende week, woensdag 28 augustus.  Ger Franken is er dan niet.   Waarnemend dirigent is Leon Dijkstra, die met ons gedeelten van het reeds bekende repertoire zal doornemen. Inhoud van de repetitie-map is dus vooralsnog ongewijzigd.  Ook aandacht voor de,  gisteren uitgedeelde, “nieuwe” kerstliederen.  Graag Repetitiemap in orde maken. Er zijn nog enkele leden die de Concertmap  tijdens de repetities  hanteren. Dat is niet de afspraak.    Woensdag a.s. is er geen partij-repetitie, maar starten we met het gehele koor. Alle partijen vanaf 19.30 uur, Schakel, zaal 1.    Repetitie 19.30- 20.30;  pauze 20.30 – 20.50;   2e helft repetitie 20.50-22.00 uur.

*Onze Muziekcommissie heeft het Programma voor het Kerstconcert 2024, samen met Roermonds Mannenkoor, in concept klaar. Nadere informatie, muziekpartijen e.d. volgen binnenkort op Koor-site en tijdens repetities. (Coördinatie: Fred Strous).

*Op zondag, 6 oktober is een concert door Roermonds Mannenkoor. In de Kathedraal Roermond.. 14u30.  Entree gratis. Belangstellenden kunnen inschrijven via Lee van Dijk, secretaris RMK.

**Agenda:

*Fietstocht FITOREMAKO is op zaterdag, 21 september a.s.    Opgave via Guus Levels.

*Zondag, 6 oktober: Kathedraal Roermond. Roermonds Mannenkoor.  (Info : Weh-site Koninklijk Roermonds  annenkoor

*Zondag, 13 oktober:  Zangvereniging Maas- en Neergalm (Neer)  b.g.v.  140-jarig jubileum:  Concert (met o.a. Marco Bakker). Oranjerie, Roermond.   Vanaf 15.00 uur.    Info:   Web-site van Maas- en Neergalm.

*Zaterdag, 19 oktober:  Verkeers-regelaars nodig voor actie in Leeuwen / Roermond.   Info en opgave bij Arno Janssen.

*Zaterdag 9 november: Caecilia-avond  RMK.  Voor leden en hun partners/ introducee.  Vanaf 19.00 uur.  Café-zaal Ronckensteijn, Raadhuisplein, Reuver.  Inclusief huldiging van onze jubilaris Jeu Verkoelen (60 jaar lid).  Coördinatie: Piet Mestrom.

*Woensdag, 18 december:  Generale Repetitie Kerstconcert, samen met solisten en Roermond Mannenkoor. Schakel, vanaf  19.00 uur.

*Zaterdag, 21 december:  KERSTCONCERT,  Schakel, vanaf 19.00 uur.

*Woensdag, 25 december: Kerstmis.

Niks vergeten??  Ik dacht het niet.   Met groeten van ons D.B.