Login Leden

Weekbericht, week 23 – 2024: Voorbereiding: OPMAAT (of ondermaat).

Haallloooo  RMK vrienden:

Deze week,  23-2024:     Trop-maat  (of  Tronder-maats..):

*afgelopen woensdag was de voorlaatste repetitie voor ons Concert van 8 juni.,  o.l.v. Ger Franken.  Het was nog even trekken en duwen. Alle hoop is gevestigd op de Generale Repetitie van a.s. woensdag, 5 juni,  Schakel, vanaf 20u15.  Ons aller inzet is hard nodig!

*Op afgelopen woensdag is geïnventariseerd wie mee gaat naar Zangkoor Treffen in Brüggen (D)  = op maandag 24 juni a.s., ‘s avonds. Wie wil wél mee, maar heeft geen (fiets-) vervoer? >> Opgeven om mee te rijden in een auto van koorleden =  mogelijk. >> Opgave, binnen nu en 2 weken,  bij Rob Castermans. Wijzigingen beperkt bespreekbaar bij de Voorzitter.

*Ook is toen  geïnventariseerd wie wil deelnemen en met hoeveel personen, aan de seizoens-afsluiting middels een barbecue, met samenzang, bij familie Jan Schatorie, op woensdag 3 julu, vanaf plm. 19.00 uur.  (Offenbeek). Wijzigingen beperkt bespreekbaar bij Jan Schatorie.

*Dinsdag, 4 juni: Vergadert ons D.B.  Nog iets toe te voegen??  >> Secretaris Lee van Dijk.

*Woensdag, 5 juni, Schakel, vanaf 20.15 uur = GENERALE REPETITIE voor alle deelnemende muzikanten van RMK en GKB, dirigenten en pianisten. Komt allen!  Zet um op!   Entree-kaarten nog volop verkrijgbaar (bij Har Levels).  Consumptie-munten nog voor € 2,60 te koop bij Piet Emans.  (Tijdens concert = de prijs  € 2,80).

*Zaterdag, 8 juni gaat het gebeuren:  Concert “OPMAAT”   Schakel, 19.00 uur.  Samen met G.M.K. Beesel.  Tevens afscheid van onze oud-dirigent John Gerits.    SUCCES allen!

*Op veler verzoek worden  de jarige overlevenden van ons RMK,  1 X per maand,  herdacht via de Koor-site en/of de Koor-app. Om te voorkomen dat de koor-app te vaak piept.

Met groeten van DB

RC.