Weekbericht, week 42 – 2024: REPETITIE en Ultimate Worrior Obstacle 2024

Beste Zangvrienden,

Deze week, 42-2024:  Repetities; plannen 2024-2025; financiën.

*Belangrijk: deelname aan de repetities van a.s. woensdag, 16 oktober,  Schakel.  Vanaf 19u15: de Baritons + Bassen.  Vanaf 20u15: de Tenoren, en gehele koor.  Einde repetitie:  22.00 uur.   Kerstconcert-programma!

*Agenda: woensdag, 23 oktober Repetitie, Schakel, 19u15  Tenoren;  20u15.  Bassen en gehele  koor.  *Woensdag, 30 oktober, Schakel, 19u15 Bassen en 20u15 Tenoren + gehele koor.   Woensdag, 6 november, Schakel, 19u15 Tenoren en 20u15 Bassen + gehele koor.

*ZATERDAG, 2 NOVEMBER:  extra REPETITIE  Kerstconcert,  o.l.v. Ger Franken (directie)  en Leon Dijkstra (pianist) in het Parochiehuis, vanaf 10.00 uur.   Eerst partijen repetitie;  Plm. 12.00 uur:  Koffie / Broodjes-pauze;   Plm. 12.45 uur tot 14.00 uur: repetitie Gehele koor.   Na inventarisatie bleken, gelukkig, vrijwel alle koorleden dan aanwezig te kunnen zijn. Welkom!  (Coördinatie: Lee van Dijk).

*Zaterdag a.s = 19 oktober,  08u30 – 16.00 uur:  Een aantal koorleden functioneert die dag als “Verkeersregelaar” tijdens de Ultimate Worrior Obstacle Run 2024,  Drakenrijk, Reuver.  Cöordinatie: Arno Janssen.  Deelnemers: Zie ook het bericht op jullie E-mail.  Hapje en drankje zijn geregeld.   Weer enige inkomsten voor ons RMK!  dankzij Arno.

*A.S. Repetitie (16-10-24) is definitieve inventarisatie inzake uw deelname en  +/- partner,  aan het Caecilia-feest, op zaterdag,  9 november, vanaf 19.00 uur in Café-Zaal Ronckenstein, Raadhuisplein.  Cöordinatie: Lee van Dijk + Paul Reijnen.

*Inventarisatie deelname aan ons Kerstconcert op zaterdag, 21 december, Schakel, 19.00 uur. Samen met Roermonds Mannenkoor en Solisten.  Nogmaals de vraag om aan Lee van Dijk door te geven wie onverhoopt afwezig is.  Cöordinatie: Jos Boon en Lee van Dijk. Op die avond is  “floormanager”:  Arno Janssen.

*Binnenkort: inventarisatie wat u vindt van deelname aan Koortreffen in IJsselstein, Utrecht, op 24 – 25  mei 2025. DB denkt aan 2-daagse busreis met hotelovernachting.  SVP binnen nu en twee weken de knoop doorhakken. Coördinatie: via de COL / Reiscommissie.

*Dus:  Vooralsnog de nodige goede voornemens 2025,  door ons D.B. voorgesteld.  Vorige week in Bestuursvergadering (in concept)  besproken. Uw inbreng blijft welkom. Echter reacties blijven sporadisch.

*Nog een aandachtspunt:  Financiën:   Een en ander vormen “onkosten”  voor ons RMK:  te denken aan: zaalhuur Schakel, Parochiehuis, Ronckenstein; extra repetities met dirigent en pianist; solisten kerstconcert; presentjes; Pr-materiaal /posters;  partituren aanschaf;  lidmaatschappen KNZV; Buma- Stemra rechten;  Broodjes extra repetitie;  Consumpties / aankleding / artiesten Caecilia-avond;    Er wordt hard gewerkt aan “inkomsten”  >>  Bliksemloterij; entreegelden; muntverkoop; sponsoren; subsidies; verkeersregelaars; RABO-CLUBACTIE (tot nu toe: € 275,00); SPONSOR-CLICKS (tot nu toe te weinig gebruikt!);  Het D.B. vraagt ook daarom aan alle koorleden, voor zover nog niet afgehandeld, de contributie over 2024 te betalen aan penningmeester Paul Reijnen.

Tot volgende week weer…..

groet namens DB