Weekbericht, week 43-2024: Worrior Run; Repetities

Dag RMK-ers

Deze week, 43 – 2024:  kort berichtje, bij gebrek aan spectaculair nieuws:

*Zaterdag, 19-10:  Deelname als Verkeersregelaars aan Worrior Run, Drankenrijk.  Coördinatie: Arno Janssen.  Graag op tijd aanwezig op de  afgesproken plek. Zie schema van Arno Janssen.

*Woensdag, 23-10:  REPETITIE,  Schakel.  De tenoren beginnen om 19u15.  Vervolgens: “Sociale” pauze vanaf plm. 20.00 uur tot 20.30, voor gehele koor.  Vanaf 20.30 uur repetitie voor gehele koor.  Kerstprogramma!

*De muziekcommissie heeft moeten besluiten, gezien de korte voorbereidingstijd, in 2025 niet deel te nemen aan een Koortreffen in Middelburg of in IJsselstein.  Dit wordt later op een ander tijdstip gepland. Wel wil het D.B.  bekijken om, naast een voorjaarsconcert in mei, Reuver, een één-daagse reis met concert in de regio te organiseren. Nadere beslissingen moeten nog volgen.

Tot zover voor vandaag,

Groeten