Koninklijke onderscheiding “onze Jos”

Ons lid Jos Boon koninklijk onderscheiden ;  Jos is vanaf 2001 al lid van het Reuvers Mannenkoor en is in 2004 toegetreden tot het Bestuur als vicevoorzitter.  Vanwege zijn gezondheid moest hij in 2020 helaas een stapje terug doen, maar dat betekende zeker geen einde van zijn lidmaatschap en inzet. Jos is de drijvende kracht achter de Bliksemloterij, een belangrijke inkomstenbron voor ons koor. Bovendien is hij ook lid van de muziekcommissie. Jos is van 1981 tot 2019 ook actief geweest voor de tour-en wielerclub Reuver ( TWC ) als lid en organisator van clubevenementen. Tot slot is hij vanaf de tachtiger jaren 2012 bestuurlijk betrokken geweest bij de woningvereniging Woonstichting Woongoed2-Duizend.  Daar heeft Jos zich voornamelijk sterk gemaakt voor de doelgroep die een sociale huurwoning nodig had.  Namens ons allen, van harte gefeliciteerd met je Koninklijke onderscheiding.