Nationale feestweek 17-2024, Koningsdag en vervolg.

Dag vrienden Koorleden RMK

Hierbij (deels)  nog een herhaling van enige berichten over deze week 17-2024:

Vrijdag, 26 april hebben wij Jos Boon en zijn familie een groot plezier mogen doen om hen te feliciteren met de Koninklijke Onderscheiding voor Jos.  Terecht mag Jos, als jarenlang koorlid, vicevoorzitter en nu als adviseur van ons D.B.  van de onderscheiding genieten.

Zaterdagochtend, 27 april (Koningsdag) gaan enkele koorleden richting Roermond om als Verkeersregelaar te functioneren. De koorleden die hieraan meedoen worden verwacht om met de trein van 08u15 vanuit Reuver te vertrekken. Meer aanmeldingen zijn nog altijd welkom….. (via Arno Janssen)..   Zélf inchecken. Een reiskostenvergoeding volgt achteraf.  Aankomst in Roermond plm. 08.30u.  Aansluitend de transfer naar werkplek op aanwijzingen van Arno Janssen (Contactpersoon / Coördinator).  Kleding: afstemmen op weersomstandigheden: koud?? / paraplu???  Oranje verkeersregelaarsvestjes + lunchpakket worden zaterdag door Arno uitgereikt.  Aanwezig op de werkplek tot 12.00 uur.  Daarna retour Station Roermond voor de trein van 12u30 richting Reuver.  Aankomst Reuver plm.  12.45 uur.

Zaterdagmiddag 27 mei zullen enkele koorleden (naar verwachting weer vrijwel dezelfde als de Roermond-gangers) een muzikale bijdrage leveren aan het feestje voor alle gedecoreerden van de gemeente Beesel. In de Schakel. Aanwezigheid verwacht rond 14.00 uur,  uiterlijk 14u15.  Mee te nemen: volledig koorkostuum + gilet + strikje + Oranje Koorpetje.  CONCERT map met daarin: Wilhelmus, Brons Groen Eikenhout, Toast, Lang zullen we leven….     Hopelijk zien wij ons morgenmiddag met wat meer dan 4 koorleden, in de Schakel….

Lang Leve Onze Koning! Lang Leve Beesel/ Lang Leve RMK!  Oranje Boven…

P.M.:  Repetitie is a.s. woensdag, 1 mei, Schakel, vanaf 19uur30 (= half acht)..

RC