Weeknieuws, week 20 – 2024. Voorbereidingen Concert “Opmaat” en Pinkster-activiteit.

Beste R.M.K.Zangers,

Onderstaand Weeknieuws, week 20 – 2024:

*Zondag, 12 mei: Moederdag. Dit jaar zonder een RMK bloemetje.  Daarom: ieder voor zich thuis moeders verwennen….

*Woensdag, 15 mei:  REPETITIE, Schakel, aanvang 20u15.  Dirigent: Ger Franken. Piano: Leon Dijkstra. Programma ==

Concert van 8 juni a.s….

*Dringend verzoek van onze dirigent Ger, om vooraf de tekst van “Funiculi – Funicula” nog eens goed THUIS te OEFENEN.

*Er zijn nogal wat afmeldingen voor het Concert op 8 juni. Tijdens de aanstaande repetitie inventariseren we wederom elke koorleden NIET in staat zijn mee te zingen op 8 juni. (>>Secretaris Lee van Dijk).

*De verkoop van Toegangsbewijzen voor het Concert “Opmaat”  en de poster-/ flyeractie zijn gestart. (Info bij Har Levels). Graag uw aandacht hiervoor en medewerking hieraan.  Kaarten (€  7,50 p.p.) zijn ook op de repetities te koop (contant en gepast geld) bij Har Levels.

*Zaterdag, 18 mei en zondag, 19 mei (Pinksteren) regelen R.M.K-koorleden / Verkeersregelaars het toezicht bij “Festival Op Dreef”  Drakenrijk, Reuver:   beide dagen tussen 12.00 uur en 24.00 uur.  Coördinatie en informatie, beide dagen, door Arno Janssen. “Werkschema” volgt z.s.m.  U kunt nog meedoen!

*Voor in uw Agenda:

woensdag 22 mei:  Repetitie, Schakel, 20u15,  met Ger Franken en John Gerits als dirigenten.

zaterdag, 25 mei: Koor-fietstocht en gezellige middag. Kosten €  5,00 p.p.  Organisatie en deelname aanmelden via: Guus Levels, Har Ottenheim en Jo Niessen.

woensdag, 29 mei:  (voor het Concert de voorlaatste) Repetitie, Schakel,  20u15,  met dirigent Ger Franken.

woensdag, 5 juni: “generale Repetitie”  Schakel,  20u15,  met Ger Franken (dir.), John Gerits (dir.) en Leon Dijkstra (piano).

zaterdag, 8 juni:  Concert “Opmaat”  door Gemengd Koor Beesel en Reuvers Mannenkoor. Schakel,  19.00 uur (= Zeven uur).

Allen bij alle bijeenkomsten: WELKOM!

Denk aan Entree-kaart-verkoop aan familie, vrienden, bekenden.

Tot ziens a.s. woensdag.

Namens D.B.