Weekbericht, week 18-2024. Dag van Arbeid en Doden herdenken.

Hallloooo RMK-ers,

Deze week 18 – 2024

Woensdag, 1 mei  “Aan de Arbeid”  > REPETITIE, Schakel, vanaf 19.30 uur.  Programma:   voor de Dodenherdenking op 4 mei en Concert op 8 juni a.s.  Liederen staan genoemd op onze Koorsite / Ledengedeelte / Thuis oefenen.  Repetitiemap in orde maken!

Zaterdag, 4 mei Dodenherdenking in de Kerk van Reuver en op het naastgelegen Kerkhof.  Verzamelen om 18u30 (= half zeven)  bij de kerk, voor het maken van een formelere fotosessie van ons RMK, nu wél in koorkostuum.  Kleding: Volledig koorkostuum mét blauwe stropdas + Giletje  +  CONCERTMAP!    Geen strikje,  geen pochetje.  Geen oranje koor-petje.   Eventueel wél  zo nodig koor-paraplu.

Programma:  In de kerk, vanaf 19.00 uur:   Inzingen.    Vanaf plm. 19.15 uur:   Kodosh;  Dobra Noc;  Bapa Kami Biasa;  MLK.

Op het kerkhof, >> plm. 19.40 uur:  Boedy Imja;  Wilhelmus.

Na afloop Herdenkingsbijeenkomst,  plm. 20.15 uur: tas koffie in Gemeentehuis Reuver.

Zondag 5 mei:  Bevrijdingsdag en thuis rusten, na gedane arbeid.  Geen koorverplichtingen. Thuis oefenen mag wél.

Woensdag 8 mei:  Repetitie.  Schakel,  vanaf 19.30  uur.  Programma voor concert van 8 juni.

De “Open repetitie” en Moederdag-bloemen-actie  gaan (dit jaar) niet door.

Allen Welkom!

RC